Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 13:19:20 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Nawet po trzy czy cztery komplety wszystkiego. Tylko ile razy w życiu
>widziałeś takie sytuacje? Ile razy były do czegokolwiek (poza stwierdzeniem
>czy się da) potrzebne?

Kwestia definicji "potrzebności". Pewnych rozwiązań się nie rozważa, gdy
są niepopularne.

>Dane mogą być dostępne przez sieć tak czy owak, nie wymaga to pracy na
>zdalnym komputerze.

Oczywiście. I musimy wówczas mieć np. dwie licencje na oprogramowanie.

>A jak się zajmujesz rzeczami wymagającymi
>mocy obliczeniowej to zapewne możesz sobie ją zapewnić bez sięgania prawą
>ręką do lewego ucha.

Wydaje Ci się tylko, że jest to taka rzeźba, bo jest to mało popularne.
I naprawdę jeden mocny komputer wykorzystywany czasami 'do oporu', to
jednak dużo niższy koszt niż dwa mocne komputery.

>Wiem, ale sytuacja jest jaka jest.

No niestety. Kolejny skutek absurdalnych regulacji prawnoautorskich.

>Jeśli musisz dane zadania realizować na
>systemie MS to płacz i płać, jeśli nie, jak sam napisałeś chyba, pod
>Linuksem realizacja tego scenariusza jest możliwa bez opłat, tylko z pewną
>dozą kombinatoryki.

Mam wrażenie, że "kombinatoryka" nie jest tu właściwym słowem. :-P

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb A left brace was mandatory here, so I've put
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' one in.(TeX)