Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 12:53:43 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Chmielewski"
>Niekoniecznie, wystarczy jeden konfig z wpisanymi wszystkimi urzadzeniami.

Ale to, o ile dobrze myślę, uruchomi jeden Xserwer dla jednego
użytkownika, obsługujący wszystkie urządzenia.

>Moga byc te same karty. Sa i tak identyfikowane po "BusID" (np. 01:00.0).

Dawno w tym nie gmerałem, muszę przyznać. Zresztą, pisałem że
"najłatwiej", a nie że inaczej się nie da. :-)

>Problemem jest to sklecic do kupy. Szkoda, ze zadna z "mainstreamowych"
>dystrybucji nie ma do tego jakiegos klikanego automatu.

Szczerze mówiąc, raz usiłowałem jakiegoś klikanego automatu użyć do
konfigurowania X-ów i był to pierwszy i ostatni raz. (fakt, było to
wieki temu).

>Przeciez to tu jest wyrazna przewaga Linuksa, gdzie technicznie Windows
>po prostu nie ma takiej mozliwosci.

Wróć. Technicznie, to Windows nawet i miałby pewnie możliwość. Tyle, że
z przyczyn politycznych taka ewentualność jest zablokowana.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Department of Redundancy Department
\  Kruk@epsilon.eu.org   /