Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 12:49:58 MET DST

RadoslawF schrieb:

> Wielkie dzięki za tego linka.

Ta firma (Userful) specjalizuje sie w tego typu "kioskach",
"infopunktach" itp.

A to z linku niekoniecznie zadziala z twoja dystrybucja (z moja nie
chcialo, mimo ze pisza, ze jest wspierana).
I to jest wersja chyba z jakims "przypominaczem" ;)

Niemniej jednak, to rozwiazanie jest bardzo zblizone do "idealu".

Zakladajac, ze masz do komputera podlaczonych kilka monitorow, myszek i
klawiatur, rozpoczecie pracy wyglada mniej wiecej tak:

- na danym monitorze wyswietlone jest cos w stylu "prosze wcisnac F10 i
lewy przycisk myszy"
- w ten sposob, jednoznacznie jest identyfikowane ktora myszka i
klawiatura sa przypisane do jakiego monitora - przydatne, gdy do jednego
komputera wepniemy duzo kart graficznych, klawiatur i myszek.

Gdzies tam maja do sciagniecia plyte ISO z dzialajacym systemem, b.
fajnie to wyglada.

Metodami tradycyjnymi da sie przypisac urzadzenia jedynie na sztywno (do
urzytku domowego, gdzie ma sie ~2 monitory, wystarczy).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org