Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 09:17:51 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zly"
>Po rozumiesz przez rownoczesnie? Przy podlaczonych dwoch myszach i dwoch
>klawiaturach i kazdy robi swoje? zenek gra, a stefan oglada film, czy o
>co chodzi?

Owszem. Ba, nawet równoczesna praca użytkownika lokalnego i zdalnego by
wystarczyła do mojej definicji równoczesnej pracy.
Niestety, do tego trzebaby kupić do domu Windows Server, co zakrawa na
paranoję.

--
[------------------------] Microsoft Office 2000: To wciąga
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]