Re: pecet na 2 ;)

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 10:24:38 MET DST

> Owszem. Ba, nawet równoczesna praca użytkownika lokalnego i zdalnego by
> wystarczyła do mojej definicji równoczesnej pracy.
> Niestety, do tego trzebaby kupić do domu Windows Server, co zakrawa na
> paranoję.

Kiedyś chyba Shuttle albo Chaintech sprzedawali płyty główne na nForce 2 z
taką opcją pracy dwóch użytkowników naraz pod XP dzięki dedykowanemu
oprogramowaniu. Płyty miała podwójne wyjście VGA i zdublowane PS2 dla
klawiatury i myszki. Gdzieś niedawno widziałem podobny pomysł. Ta idea jest
kierowana na rynki mocno rozwijające się, a jednak z ludnością mało zamożną.
Tam chyba dalej takie PC do jednoczesnej pracy kilku osób się sprzedaje.
http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=218
Zastanawia mnie jeszcze Virtual PC- w dobie procków ze sprzętową
wirtualizacją chyba można jeden system odpalić na jednym monitorze, a
uruchomioną na nim maszyne wirtualną puścić na drugi monitor i drugi komplet
klawiatury i myszki.
Pozdrawiam