Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 09:16:29 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
>I da się skonfigurować do niezależnej pracy dwie klawiatury
>i dwie myszki ?

A w czym problem? Jak pisałem, wystarczy podać inny plik urządzenia.
(Nie trzeba podawać koniecznie np. /dev/input/mice zbierającego
wszystkie myszki)

>Czy sprawdzałeś to osobiście czy to tylko
>teoria ?

Częściowo sprawdzałem osobiście. W części czytałem opisy na sieci
istniejących rozwiązań (wieki temu, przed upowszechnieniem się
myszy/klawiatur USB były nawet sprzedawane "rozdzielacze" pozwalające
podłączyć dwie klawiatury i dwie myszki do jednego komputera).

PS: Przed pytajnikiem nie zostawia się odstępu.

--
[------------------------] Nie   dewaluuj   plonków,   a  tym  bardziej
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] fnordów.  One  w  zamian  zdywersyfikują  ci