Re: Dysk twardy a magnes

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 01:38:34 MET DST

Użytkownik "Reksio" <mislawekCIACH@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gctqj8$6tn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Powiedz to mojemu HDD 2,5" który się przytulił do magnesu neodymowego.
> Moze zanim coś ogłosisz w necie - należałoby to sprawdzić.
> Pamiętaj że to co piszesz zostaje w googlach na bardzo długo.
> Czy robiłes jakiekolwiek doświadczenia - czy tylko powtarzasz bez
> zastanowienia coś, co usłyszałeś od innych?

alez co Ty mi tu chrzanisz czlowieku... kazdy hdd powinien wytrzymac
magnetyzacje np: magnesem neodymowozelaznoborowym (magnetyzacja nasycenia
1,6 tesli)... na pewno wiekszym od tego jaki ty zastosowales etc.

i przestan pouczac ludzi na temat dzialania grup dyskusyjnych, bo sie
osmieszasz...

--
doom3