Re: Dysk twardy a magnes

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 23:33:59 MET DST

> Nie ma znaczenia, ze dysk posiada w sobie magnesy/elektromagnesy... hdd
> nie ulegnie uszkodzeniu nawet jezeli potraktujesz go przeogromnym magnesem
> (zapomnialem jak sie to liczylo, jednostki chyba w radach czy jak).

Powiedz to mojemu HDD 2,5" który się przytulił do magnesu neodymowego.
Moze zanim coś ogłosisz w necie - należałoby to sprawdzić.
Pamiętaj że to co piszesz zostaje w googlach na bardzo długo.
Czy robiłes jakiekolwiek doświadczenia - czy tylko powtarzasz bez
zastanowienia coś, co usłyszałeś od innych?

Reksio.