Re: Dysk twardy a magnes

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 01:42:07 MET DST

Użytkownik "NoName" <nn@nn.pl> napisał w wiadomości
news:gctpn8$la$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Do zniszczenia danych na dysku wystarczy male zmienne pole magnetyczne ale
> o okreslonej czestotliwosci i kierunku przylozenia, klania sie fizyka z
> podstawowki.
>
> Dane na dysku zapisane sa podobnie jak na tasmie magnetofonowej i podobnie
> sie je kasuje i nagrywa , tasmy magnetofonowej tez nie skasujesz stalym
> polem magnetycznym.

a ty znowu tutaj, boze, przeciez mowilem zebys poszedl straszyc na
alt.pl.wirelesslan...
nigdy nie bylem mocny z fizyki... ale za to wyobraz sobie, ze wiem jak
dziala google, o czym chyba zapomnialy niektore osoby... "Działanie
degaussera polega na zgromadzeniu energii elektrycznej, zamiany jej na
impuls elektromagnetyczny i natychmiastowym uwolnieniu go wokół kasowanego
nośnika"

--
doom3