Re: Dysk twardy a magnes

Autor: argothiel <argothiel_at_interia.niechce.spamu.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 00:08:19 MET DST

Kafar wrote:
> Jest to część prawdy- sprzedają to co chcą. To o żywotności baterii to tak
> fifty fifty. Bateria nie lubi podpinania i odpinania zasilania co chwile-
> ale z tym przestawianiam pojemności na 3% gdy ma się wyłączyć to moim
> zdaniem przesadzili:/

Oczywiście, innych teorii się już nie czepiałem. Odłączenie zasilania
może uszkodzić chociażby nagrywarkę, ale przypuszczam, że dysk twardy
również (podczas specyficznych operacji, może formatowanie?), podobnie
czytałem jakiś czas temu o jakichś wirusach powodujących uszkodzenia
CD-ROMu z poziomu firmware'u. Reszty nie pamiętam, ale postanowiłem
spytać tylko o ten magnes, bo mnie najbardziej zainteresowało.

> Pozdrawiam

Pozdrawiam, argothiel