Re: Tani upgrade kompa do 2 rdzeni

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 19:41:51 MET DST

Osoba Andrzej Libiszewski napisała na pl.comp.pecet:

> Znaczy, poza mitem, co z nimi nie tak? Bo jakoś u mnie zawsze GoodRAMy
> działały (i działają) jak należy.

Hmm. Goodram i Elixir to jedna fabryka. Z Elixirów padły mi 3 sztuki z 3
posiadanych (DDR1 jeszcze). W dwóch różnych komputerach. Teraz mam 3
kingmaxy i śmigają do dzisiaj.

Sąsiad kupił nowy komputer z goodramem (DDR2 chyba 1GB). Byłem u niego i
miałem spory problem, bo system działał niestabilnie, a memtest
pokazywał błędy. Nowo poskładany komputer, więc to może być wszystko.
Oczywiście po wymianie ramu działało już ok. Dali mu Elixir. Ciekawe co
będzie dalej, bo u mnie niemarkowe ramy na razie zaliczyły 100%
uszkodzeń.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur