Re: Jaka nagrywarka DVD? + LiteOn 1693S problemy

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 19:34:50 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomości
news:gctb8d$2jtg$1@news2.ipartners.pl...

> Dlatego jak chcę mieć jakieś porównanie, biorę litka i NCDS. Ten ostatni
> dlatego, że przyzwyczaiłem się już do screenów z tego programu.

no wlasnie ja juz litka nie wezme... za duzo sie nawk*****m przy nim
ostatnio, pozatym firma liteon leci w H ze swoimi klientami (brak supportu
po 2-3 latkach)

W pionierku wsio jest praktycznie nec'a + kilka autorskich nowinek.
Druga sprawa to wlasnie po lebkach przeczytalem, ze jednak nowy Kprobe
obsluguje rowniez pionki.

--
doom3