Re: 2xgrafika PCI - jak podlaczyc

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 12:08:10 MET DST

> wlozylem teraz 2 rozne i to samo. jedna S3 Virge DX/GX, druga to Cirrus
Logic
> 5446. i nei zaleznie jakich kombinacji uzyje to bedzie to samo, jedna z
nich,
> nizsza w hierarchii bedzie z konfliktem. skoro twierdzisz ze to jest
mozliwe to
> powiedz, co jest tego przyczyna, bo sterowniki sa w porzadku.

Te karty i sterowniki nie wspierają pracy kilkumonitorowej- kliknij na
właściwości w menedżerze urządzeń to pojawi się opis. Może źle to
napisałem(ale ja pamiętam komunikat coś tego typuwłąśnie na tych kartach)
Ostatnio władowałem Fire GL 4 z Geforce 6200 na PCI i nie ma żadnych
problemów- obraz jest zawsze na drugiej karcie- zależy tylko z których
chcemy sterowników korzystać, to wtedy włączamy w Biosie czy AGP czy PCI.
Spróbuj z innymi kartami: Rage, Rivy, Matroxy nawet G200.
Pozdrawiam