Re: Aparat i USB do podłączenia do komputera

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 11:59:52 MET DST

> Niekoniecznie, ostatnio w Auchanie widziałem kable USB zakończone
> różnymi wtyczkami, do różnych aparatów fotograficznych.
> Ale chyba lepiej zainwestować w czytnik kart - koszt niewielki a
> prędkość zdecydowanie większa.

Z moich testów Lumixa LZ7 wynika, że spowalnia on 5cio krotnie prędkości
kart SDHC- sprawdzane na Sandisku Extreme3 i GoodRamie najtańszym, w
stosunku gdzu karty pracują w czytniku.
Kablem USB bym się nie przejmował- można przez niego kopiować i ładować
akumulatorki ale te czynności mozna wykonać za pomocą ładowarki i czytnika
kart. Gorzej bo u mnie z tego samego gniazda i wyprowadzeń korzystają
sygnały Audio-Video.
http://allegro.pl/item439711046_kabel_usb_uc_e6_nikon_panasonic_konica_minolta_kf1.html
Taki próbowałeś??
Pozdrawiam