Re: Jaki Lapek

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 12:33:14 MET DST

> no bez przesady :)
> laptop ma być dla znajomej która idzie na studia i potrzebuje jakiegoś
> mobilnego urządzenia między innymi do cada,nie będzie to oczywiście
> główne narzędzie pracy. jestem świadom ze nawet 17" to za mało do tego
> typu programów nie wspominając już o 15",mimo wszystko jest potrzebny
> laptop o przekątnej 15" cena do 2500zł ewentualnie czy moglibyście
> polecić jakiś model o przekątnej 17" który ma małe rozmiary ??

Na studiach to se narysuje kilka bryłi tyle cada widziała- żeby wiedzieć co
gdzie w programie jest- no chyba że to architektura albo jakieś ASP. Do tego
wtedy jak już lapek to tylko zewnętrzny monitor.
DTRy to najczęściej 17tki.
W 1920 x 1200 fajnie się rysuje ale użytkowanie windowsa już nie fajne.
HP Compaq 8510W (GC114EA)
FS Celsius H250 T7300
Lenovo (IBM) ThinkPad T61p (NH3EEPB)
Ceny od 5k PLN
Także za 2500 to jest klasyczny laptop to zastosowań różnistych ale napewno
nie do zabawy w rysowanie CAD. Kolega na Acerze w 1280 dał rady felge
narysować, ale to stał pod ścianą bo PC padł i powiedział nigdy więcej :P
Z 1680x1050 jest znacznie taniej:
HP Compaq 6735b (FU375ES)
Lenovo N200 (TY2EJPB)
Lenovo SL500 (NRJ4EPB)
Lenovo (IBM) ThinkPad R61 (NF5DQPB)

CA, Aristo i MSI pomijam.
Ja mam 1440x1050 ale to proporcje 4:3 więc tyle samo linii w poziomie co
1680x1050 w panorami i jeden semestr dało się przebiedować w lepszych
warunkach jak 1280x800.
Pozdrawiam