Re: Aparat i USB do podłączenia do komputera

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 12:35:48 MET DST

Osobnik posiadający mail francesco9@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Z moich testów Lumixa LZ7 wynika, że spowalnia on 5cio krotnie
> prędkości kart SDHC- sprawdzane na Sandisku Extreme3 i GoodRamie
> najtańszym, w stosunku gdzu karty pracują w czytniku.

jakos nigdy az tak mi na predkosci nie zalezalo, ale za rada kolegów
kupiłem czytnik kart, wiec zobaczymy.
W sumie wygoda chyba ta sama czy podlaczyc kabel usb czy wyciagnac karte,
zwlaszcza ze niestety porty usb mam z tylu obudowy a wspomniany czytnik
kart ma jeszcze w sobie hub usb.

> Kablem USB bym się nie przejmował- można przez niego kopiować i
> ładować akumulatorki ale te czynności mozna wykonać za pomocą
> ładowarki i czytnika kart. Gorzej bo u mnie z tego samego gniazda i
> wyprowadzeń korzystają sygnały Audio-Video.

dokładnie, ladowanie akumulatorków nawet wole przeprowadzac ladowarka.

> http://allegro.pl/item439711046_kabel_usb_uc_e6_nikon_panasonic_konica_
> minolta_kf1.html Taki próbowałeś??

moze i to o taki chodzi (w sumie gniazdo podobne). Dzieki za pomoc.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...