Zakup LCD, prośba o pomoc

Autor: pbjs <pbjsNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Oct 2008 - 23:06:53 MET DST

Witam,

Jestem na kupnie monitora LCD.
Do dyspozycji mam ok. 1700 zł brutto i ... mało sprecyzowane
wymagania :-)

Wstępnie upatrzyłem sobie iiyama ProLite H511S-2
http://www.iiyama.com/pl_PL/Product/category/2/product/24
ale dostawca powiedział, iż zaprzestają już produkcji.

Zatem może jakiś inny, o podobnych parametrach, czyli:
- min. 20 cali
- dobra matryca (ponoć pva jest najlepsza)
- konieczny pivot
- ekran matowy
- miło by było, gdyby miał głośniki (choć niektórzy sprzedawcy
   mówią mi, iż to źle wpływa na monitor i jakość obrazu)
- tuner tv (nie jest to konieczne, ale jeśli będzie to ok :-)

Prośba o jakąś poradę - nie chcę kupić coś tandetnego i później żałować.
Z góry dziękuję za pomoc i cenne uwagi.

Pozdrawiam,
pbjs