Re: Zakup LCD, prośba o pomoc

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 00:07:43 MET DST

> Do dyspozycji mam ok. 1700 zł brutto i ... mało sprecyzowane
> wymagania :-)

Hmmm, napisales okolo, a dosuplasz do 2000?
Od jakeigos czasu mam NECa 2470wnx.

> Zatem może jakiś inny, o podobnych parametrach, czyli:
> - min. 20 cali

24 cale, 1920*1200.

> - dobra matryca (ponoć pva jest najlepsza)

S-PVA

> - konieczny pivot

Jasne, a procz tego doskonala regulacja lacznie z wysokoscia.

> - ekran matowy

Jest.

> - miło by było, gdyby miał głośniki (choć niektórzy sprzedawcy
> mówią mi, iż to źle wpływa na monitor i jakość obrazu)

Nie ma, ale SoundBar mozna dokupic (w NECach jest na niego miejsce).

> - tuner tv (nie jest to konieczne, ale jeśli będzie to ok :-)

Nie ma.

> Prośba o jakąś poradę - nie chcę kupić coś tandetnego i później
> żałować. Z góry dziękuję za pomoc i cenne uwagi.

Ja bardzo lubie NECi i uwazam za solidne.
Co do ceny - ok. 2000 kosztuje wersja biala, w sklepie w Warszawie, za 2135
mozna miec czarno-srebrna.
Zakupy w sieci sa odpowiednio tansze.

Ps. Mam obok niego LCD TN - ale nedza :-P

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl