Re: Zakup LCD, prośba o pomoc

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 00:46:37 MET DST

pbjs napisal:
> Do dyspozycji mam ok. 1700 zł brutto i ... mało sprecyzowane
> wymagania :-)
> Wstępnie upatrzyłem sobie iiyama ProLite H511S-2
> http://www.iiyama.com/pl_PL/Product/category/2/product/24
> ale dostawca powiedział, iż zaprzestają już produkcji.
> Zatem może jakiś inny, o podobnych parametrach, czyli:
> - min. 20 cali
> - dobra matryca (ponoć pva jest najlepsza)
> - konieczny pivot
> - ekran matowy

> - miło by było, gdyby miał głośniki (choć niektórzy sprzedawcy
> mówią mi, iż to źle wpływa na monitor i jakość obrazu)

byle pierdziawki za 50 pln beda znacznie lepsze niz glosniki w monitorze
a zawsze to jeden kabel mniej przy pivocie

> - tuner tv (nie jest to konieczne, ale jeśli będzie to ok :-)

HP LP2475w na H-IPS - nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz, sam go
mam od kilku godzin i jestem mile zaskoczony, tyle ze trzeba go nieco
'wyprostowac' conajmniej dolaczonym softem bo domyslne ustawienia ma
kompletnie z ksiezyca

http://www.ceneo.pl/1834932