Re: Anti-Glare ,Glare w notebookach - wasze doświadczenia

Autor: dragastani <dragastani_at_onet.eu>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 23:00:58 MET DST

> ja tak tylko wspomne - nasycenie owszem, natomiast odwzorowanie to
> zupelnie
> co innego niz myslisz

chodzilo mi o to, ze ten sam obrazek wyswietlony na dwoch laptopach z
blyszczaca i matowa matryca dawal rozne obrazy (nie dziwota), z tym ze
na
blyszczacej blizej bylo do rzeczywistosci - to chyba odwzorowanie jak
sie
nie myle

> generalnie to ze sa nasycone i bardziej 'blyszczace' z odwzorowaniem
> nie ma
> nic wspolnego

nie napisalem, ze ma, to juz Twoja interpretacja ktora blednie
pociagnales z
blednego wniosku na poczatku ;)

> a co do samego watku, matryca blyszczaca jest lepsza, ale go ogladania
> filmow
> czy zdjec w pomieszczeniach gdzie nic sie nie odbija, w pozostalych
> zastosowaniach, zwlaszcza outdoor ;) przypomina mi okulary bez
> antyodblasku,
> kto mial wie o czym mowie

no wlasnie tutaj sie bede klocil, bo nie jest to takie jednoznaczne - no
chyba, ze slonce bezposrednio i mocno bedzie swiecic na ekran, ale
wowczas
nie wazne jaka masz matryce bo i tak nic nie widac - na blyszczacej sie
odbija wszystko a na matowej szaro

--
dragastani