Re: Anti-Glare ,Glare w notebookach - wasze doświadczenia

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 23:47:05 MET DST

dragastani napisal:
> chodzilo mi o to, ze ten sam obrazek wyswietlony na dwoch laptopach z
> blyszczaca i matowa matryca dawal rozne obrazy (nie dziwota), z tym ze
> na blyszczacej blizej bylo do rzeczywistosci - to chyba odwzorowanie jak
> sie nie myle

nie mylisz sie, ale twierdzenie ze matryce blyszczace maja lepsze odwzorowanie
kolorow jest zupelnie nieprawdziwe, bo zalezy to od konkretnego modelu
i smiem twierdzic ze jako ze koszta matryc glare sa nizsze niz matowych to
w srodku siedzi (uogolniajac) najprawdopodobniej matryca z gorszym wlasnie
odwzorowaniem niz w przypadku matowych, aczkolwiek moze wygladac to 'lepiej'

ale to tylko moje przemyslenia i moge sie mylic