Re: thinkpady a xp

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 22:38:00 MET DST

> hej, czy na wszystkich (prawie wszystkich) thinkpadach sprzedawanych w
> polsce; od t43 w dół i x31 w dół, były preinstalowane xpki? bo często
> można spotkać te modele ze specjalną partycją systemową xpkową...

Chyba większość. U siebie robiłęm to na 2 sposoby:
- po preinstalowaniu systemu- na dysku pozostał katalog i386 i pliki które
są zwyczajowo na płycie XP: nLitem dołożyłem sobie potrzebne sterowniki,
poprawki i nagrałem, zainstalowałem i mam czyściutki Windows bez żadnych
preinstalowanych syfów. Ale czy prawnie to się mieści w legalności
oprogramowania to nie wiem- niby kopie bezpieczeństwa płyty windowsa można
wykonać, ale z notkiem żadnego nośnika nie było. Z drugiej strony taki sam
system będe miał jak po preinstalowaniu odinstaluje wszystkie zbędne.
-drugi sposób jest opisany tu- ja nie zaryzykowałem
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=117979&highlight

Pozdrawiam