Re: monitor LCd 24-26CALI dla grafika

Autor: b <artur.bukowski.skasujto_at_gmail.itotez.com>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 22:27:49 MET DST

Użytkownik "aaaa" <jeziorm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g94985$g37$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Macie jakieś propozucje jak w temacie? Tworzenie reklam i skladanie
> tekstów przy pomocy oprogramowania Adobe

jezeli chcesz zająć się tym profesjonalnie, to poszukaj profesjonalnych
monitorów.
i nie szukaj takich, które maja kontrast milion :1, czy jasność wziętą z
kosmosu.
poczytaj testy, poszukaj opini, a przedewszystkim dobrych sklepów, gdzie
jest troche informacji o monitorze.

od siebie polece eizo, "wyższe" NECi, na inne nie ostatnio nie patrzyłem :)

pozdrawiam
b.