Re: thinkpady a xp

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 22:47:43 MET DST

Użytkownik "Kafar" <francesco9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g94dun$a4$1@news.onet.pl...

> Chyba większość. U siebie robiłęm to na 2 sposoby:
> - po preinstalowaniu systemu- na dysku pozostał katalog i386 i pliki które
> są zwyczajowo na płycie XP: nLitem dołożyłem sobie potrzebne sterowniki,

Kopię systemu robisz dołączonym oprogramowaniem i legalnie nagrywasz jedną
kopię płyt. Soft nie pozwoli nagrać drugiego kompletu.
Dopiero po 3 latach i uaktualnieniu Rescue & Recovery w tym roku system
pozwolił zrobić nowy zestaw płyt.
Też 1 raz.

Zarówno ze starego, jak i nowego zestawu mogę odtworzyć całkowicie wymazany
(włącznie z mbr) dbanem dysk.

ThinkPad R50e z 2005. Polecam Thinkpady.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/