Re: monitor LCd 24-26CALI dla grafika

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 22:55:08 MET DST

> od siebie polece eizo, "wyższe" NECi, na inne nie ostatnio nie patrzyłem
:)

> pozdrawiam

Potwierdzam, że człowiek na poziomie z boku na te wszystkie liczby będzie
patrzył. Ja nie jestem grafikiem i do solidnych firm przedmówcy dorzuciłbym
to:
24" Gateway FPD-2485W
Tylko jak to u Gatewaya z jakością trzeba trafić na konkretną sztuke i to
jest loteria co w karton zapakowali- nie chodzi nawet o bady tylko sposób
pakowania dystrybutora i to, że na 5 egzemplarzy 2 potrafią przyjść zupełnie
martwe.
Pozdrawiam