Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 15:05:45 MET DST

> Pasywnie chlodzona, znaczy moze dzialac (stabilnie) bez wymuszonego obiegu
> powietrza?

Nie w tym rzecz.
Ciekaw jestem opinii w świetle wcześniejszych wypowiedzi.
Bo przecież skoro jest wentylator w zasilaczu - to on wymusza ruch powietrza
w obudowie. Więc pasywne chłodzenie nie istnieje?
To oczywiście żart - proszę nie odnosić się do tego co napisałem, tylko do
tekstu o pasywnym chłodzeniu karty grafiki :-)

Pozdrrr... Reksio