Dysk lokalny jako przenośny - jak?

Autor: maczekg <makagiga_at_op.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 14:59:43 MET DST

Witam,
Może ktoś z obecnych tutaj natknął się kiedykolwiek na sposób zmiany
charakteru dysku w WXPPro z "local disk" ("dysk lokalny" zdaje się w
polskiej wersji systemu) na "removable disk"? Chodzi o dysk podłączony do
systemu (laptop) przez USB (kieszeń zewnętrzna.). Kartę pamięci w
czytniku USB system widzi jako removable, podobnie pendrive, jednak dysk
twardy jako local disk. Co zrobić, żeby udało się zobaczyć i dysk jako
removable?
W sieci znalazłem jedynie sposób w drugą stronę - jak "removable"
zamienić na "local disk" (cfadisk.inf), ale niestety to mnie nie ratuje.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi. Pytałem do tej pory na
infojamie, ale póki co bez odzewu :(
Pozdrawiam i dziękuję
maca