Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 19:52:39 MET DST

Jan Strybyszewski wrote:

> Napisalem ze procesor ani jego radiator NIE MAJA wiatraka.

Pierd****sz synus jak potłuczony! Jeżeli wentylator jest po to aby wymusić
obieg powietrza na radiatorze X chłodzącym element Y to jest to wentylatyor
elementów X-Y i nie jest to chłodzenie pasywne. Ten wentylator to mogą być
miechy kowalskie w sąsiednim pomieszczeniu, chłądzącejednocześnie 17
pecetów.

> Ni3 wymyslaj cudow. Podalem SX270 jako ODMIENNA filozofie od skladaka
> w postaci zalozmy na procesor 2KG szmelcu

Jaka odmienna filozofia?! Chłodzenie aktywne polega na zmniejszonym
radiatorze kosztem wymuszonego obiegu powietrza.

> Przy okazji przy innym procku SX270 moze byc pasynie chlodzony
> sprawdzone empirycznie przez znajomego (glownie liczy sie tutaj brak
> zasilacza w obudowie)

Pasywnie = grawitacyjny obieg powietrza. Jesli dla Ciebie norma jest
radiator i wetylator bezposrednio na nim, a pozostale rozwiazania traktujesz
jako hiper-tech to tylko mozna wspólczuc.

> Nie napisalem ze SX270 nei ma wogole wiatraka czytaj ty uwazniej

Tego nie twierdzile, ale pisales troche innych bzdur.

--
pozdrawiam
      Mikolaj