Re: Bootowanie z CF jednak działa.

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 19:43:43 MET DST

kibic wrote:

> Partycje miałem zrobione normalnie przez aparat Canona.

Wez mnie nie osłabiaj ;-) Aparat nie pracuje z kartami w trybie IDE, tylko w
"liniowym"! Zamiast wyglaszac kosmiczne teorie trzeba bylo wyzerowac tablice
partycji i zrobic partycje od zera w trybie IDE. Czasem ludzie lubia
najpierw zamieszać, a pozniej teorie sobie do tego dorobic ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj