Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 08:22:43 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:

> Wez no, bo zal *** sciska. Wiatrak zawsze jest na radiatorze (jeśli
> jest) nie na procesorze i nie ma specjalnego znaczenia czy jest
> centralnie, troche z boku czy na ukos i czy przymocowany jest do
> radiatora, obudowy czy tez lewituje - to nie jest chłodzenie pasywne.

Napisalem ze procesor ani jego radiator NIE MAJA wiatraka.
Ni3 wymyslaj cudow. Podalem SX270 jako ODMIENNA filozofie od skladaka w
postaci zalozmy na procesor 2KG szmelcu

Przy okazji przy innym procku SX270 moze byc pasynie chlodzony
sprawdzone empirycznie przez znajomego (glownie liczy sie tutaj brak
zasilacza w obudowie)

> Ale cfaniak, to ja pod wentylator wloze sobie podkladke 3mm i w 10 minut
> zobie zrobie PC chłodzonego pasywnie.

Nie napisalem ze SX270 nei ma wogole wiatraka czytaj ty uwazniej

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/