Re: Bootowanie z CF jednak działa.

Autor: kibic <arti0_at_op.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 23:03:46 MET DST

On 23 Sie, 00:02, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@send.no.spam>
wrote:

> Nie wiem jaki masz Bios, ale mnie bootowały bez problemow wszystkie kompy i
> wszystkie karty CF, moze jakoś koślawo mialeś zrobione te partycje? Po
> instalacji tej karty w przejsciowce IDE trzebabylo ja wyzerowac i
> zpartycjonowac od zera.

Partycje miałem zrobione normalnie przez aparat Canona.
Zakładanie ponowne partycji przy domyslnych ustawieniach biosu zawsze
zakładało partycje 32sek niebotowalne.
Całe CF/IDE potrzebne mi było do odpalenia komputera z dość starą
płytą Atlantis P90

W kazdym razie teraz wiem że nie bede miał problemów z zabootowaniem
dowolnie starego komputera.

ps. do pana Kaweckiego. moim komentarzem do twoich wystąpień w tym
wątku jest brak komentarza.