Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 01:46:24 MET DST

Jan Strybyszewski wrote:

> Wiatrak NIE JEST NA PROCESORZE tylko w obudowie PIONOWO prawda ?
> procek ma wiec pasywne chlodzenie w posatci radiatora. oraz tunel
> nawiewu na radiator

Wez no, bo zal *** sciska. Wiatrak zawsze jest na radiatorze (jeśli jest)
nie na procesorze i nie ma specjalnego znaczenia czy jest centralnie, troche
z boku czy na ukos i czy przymocowany jest do radiatora, obudowy czy tez
lewituje - to nie jest chłodzenie pasywne.

> Odemnie 23cm

> Procesor ma TYLKO radiator

Ale cfaniak, to ja pod wentylator wloze sobie podkladke 3mm i w 10 minut
zobie zrobie PC chłodzonego pasywnie.

--
pozdrawiam
      Mikolaj