Re: Sterowniki do BELKIN Wireless G PLUS (bez MIMO)

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 23:21:10 MET DST

jerzu pisze:

> Na karcie masz napis w stylu "model no."?

Tak jak wczesniej podalem
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=203586#
napis na karcie mojej jest identyczny ale na tej na stronie dodany (jak
widac) jest napis "MIMO" Czyli na mojej pisze BELKIN Wireless G Plus(bez
MIMO) a na stronie www pisze BELKIN Wireless G Plus MIMO. i Przez to
chyba sterowniki nie pasują.
Jak zauwazylem na innych kartach (z tej strony BELKIN, karty maja
dopisane "MIMO" Co znaczy "Multiple Input Multiple Output" na mojej tego
typu napisu nie ma!
Rylen