Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 14:33:25 MET DST

FD pisze:

> BYZYDURY waść prawisz..... przeokropne
>
> ma normalne chlodzenie na 2 wiatrakach

Wiatrak NIE JEST NA PROCESORZE tylko w obudowie PIONOWO prawda ?
procek ma wiec pasywne chlodzenie w posatci radiatora. oraz tunel
nawiewu na radiator

> raz ze taki komp stoi teraz 30cm ode mnie...

Odemnie 23cm

> czesc nr1. "pokrywa wentylatora na radiatorze mikroprocesora"
> jak byśnie dowidzial to obok po lewej sa 2 wiatraki

Procesor ma TYLKO radiator

> za trolling na militariach juz cie wyciąłęm widze ze i tu trzeba bedzie....
> KOMPLETNIE nie masz pojecia o rzeczach o ktorych piszesz na grupach....

Pocaluj zabke w lapke, napisalem ze na procesorze nie ma wiatraka i juz
nie troluj.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/