Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 15:10:49 MET DST

Użytkownik "Paweł Hadam" <hmpawel@remove.it.gmail.com> napisał w wiadomości
news:48adc65d$1@news.home.net.pl...
> tg pisze:

>...Ale jak ma się do wyboru kupić składaka z półki, albo nieco starszego
>"składaka markowego" to jednak wolę ten markowy. Ale to moje zdanie.

Ja myślę, że nie chodzi tu o składaka z półki hipermarketu, złożonego z tego,
co producentowi zbywało, tylko o wyborze pomiędzy użwanym markowym komputerem,
a wychuchanym i wypieszczonym komputerem złożonym przez siebie i dla siebie.

Dopiero tu się można zastanawiać. Bo markowy Dell czy HP są niebo lepsze od
przypadkowo złożonego składaka.

Ale to tylko moje zdanie.

Feromon