Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: NoName <nn_at_nn.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 11:17:05 MET DST

Paweł Hadam pisze:

> Potwierdzam wszystkimi czterema kończynami!! Używałem zarówno
> poleasingowego Compaqa jak i Della. Ze składakami nie ma co porównywać -
> poleasingowce pracują cicho, obudowy nie kaleczą rąk, są solidne. Należy
> pamiętać, że są to zazwyczaj modele klasy biznesowej, często niedostępne
> w sprzedaży detalicznej.
> Fakt, że niektóre podzespoły są nietypowe, ale kupując u większych
> sprzedawców na allegro często dostaje się gwarancję nawet na rok, co w
> razie awarii bywa pomocne.
>
> Pierwszy compaq jaki miałem to było PII 450MHz i chodził szybciej niż
> [...]

Nastepny spad z onetu !

Panom juz dziekujemy za kosmiczne teorie !

Proponuje zakupic jesli kiedykolwiek bedzie was stac sprzet firmowany
przez Intela wtedy zobaczycie co znaczy firmowy i nie jakies tam
Celerony z odpadow poprodukcyjnych ale normalne procesory .

Te wszystkie Vobisy Delle i inne badziewie sprzedaja najtanszy sprzet
skladany pod zamowienie w Chinach i faktem jest ze jedynie obudowy sa
super reszta to gniot jakich pelno w chinach .