Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Paweł Hadam <hmpawel_at_remove.it.gmail.com>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 21:19:51 MET DST

Marrcino pisze:

> A, że tak zapytam, używaliście. I nie mówię tu o 1 sztuce poleasingowej
> 3 czy 4 letniej tylko tak ze 200-300 sztuk nowych? Bo ja tak i powiem
> wam jedno: składaki przy nich to g...

Potwierdzam wszystkimi czterema kończynami!! Używałem zarówno
poleasingowego Compaqa jak i Della. Ze składakami nie ma co porównywać -
poleasingowce pracują cicho, obudowy nie kaleczą rąk, są solidne. Należy
pamiętać, że są to zazwyczaj modele klasy biznesowej, często niedostępne
w sprzedaży detalicznej.
Fakt, że niektóre podzespoły są nietypowe, ale kupując u większych
sprzedawców na allegro często dostaje się gwarancję nawet na rok, co w
razie awarii bywa pomocne.

Pierwszy compaq jaki miałem to było PII 450MHz i chodził szybciej niż
1GHz składaki kolegów.

Mogę z czystym sumieniem polecić taki komputer, nawet (a może zwłaszcza)
do poważnych zastosowań.

Pozdrawiam,
Paweł.