Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 22:50:07 MET DST

On Fri, 22 Aug 2008, NoName wrote:

> Panom juz dziekujemy za kosmiczne teorie !

  Pozwól, że nie będę się wtykał do reszty dyskusji - dla mnie
pojęcie "składak" to rower z łamaną ramą ;) lub indywidualnie
poskładany "pod potrzebę" komputer, *w tym* "pod potrzebę
pt. takie części mi zostały w szufladzie" :P, znaczy nie
należy również kojarzyć słowa "składak" z wysoką jakością,
niską jakością ani jakością w ogóle, z wydajnością też - jest
zwyczajnie ortogonalne do wszelkich miar jakości, wydajności
i innych właściwości peceta, nie związanych ze sposobem jego
stworzenia, zaś pojęcie "składak z półki" to IMVHO nieporozumienie
z kategorii oksymoronów - albo 'składak' albo 'z półki'!

  Ale wracając do tego co piszesz:

[...]
> Te wszystkie Vobisy Delle i inne badziewie sprzedaja najtanszy sprzet
> skladany pod zamowienie w Chinach

...czego jak widzę nikt się nie czepia (tego że Dell, HP i co
tam jeszcze mamy na liście są "składane" - też, co o byciu
"składakiem" nie świadczy, ani dla sprzętu markowanego Dell ani
markowanego Vobis)...

> i faktem jest ze jedynie obudowy sa super

...ŻE CO???

  Może ktoś potwierdzić, że "obudowy są super" i w czym to się ujawnia,
owa superowość?
  IMVHO obudowy (chłodzenie!) i zasilacze stanowią wymierną część
przebojów pt. "problemy z pecetem producentów noname z półki", czyżbym
się mocno mylił?

pzdr, Gotfryd