Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 22:13:15 MET DST

Paweł Hadam pisze:

> poleasingowego Compaqa jak i Della. Ze składakami nie ma co porównywać -
> poleasingowce pracują cicho, obudowy nie kaleczą rąk, są solidne.

ale co to ma do rzeczy czy komputer jest poleasingowy czy nie do
solidności, ciszy itd? mam składaka z prawdziwą obudową, a nie "dotknij
wygnij" i wszystkie krawędzie są szlifowane a całość pokryta lakierem
proszkowym, nie da sie pokaleczyć, nic nie wibruje. do tego cichy system
chłodzenia i jest to samo: nie kaleczy cicho i to jest solidne. kwestia
czy wiesz co kupić i ile na to wydasz. komputer firmowy jest lepszy od
byle jakiego budżetowego składaka, ale nie od złożonej z zamysłem
solidnej maszyny, bo jest tym samym - solidnie przemyślaną i złożoną
maszyną.

--
                 _____