Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: FD <fakedetector_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 14:28:18 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Np Dell sx270 z P4 2,4GHz jest z pasywnym chlodzeniem na procku a sam
> pececik malutki, i nie ma ze sie grzeje

BYZYDURY waść prawisz..... przeokropne

ma normalne chlodzenie na 2 wiatrakach

raz ze taki komp stoi teraz 30cm ode mnie...

a dwa ze:

http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/opsx270/po/ug/about.htm#1142733

szczegolnie polecam:

http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/opsx270/po/ug/about20.jpg

czesc nr1. "pokrywa wentylatora na radiatorze mikroprocesora"
jak byśnie dowidzial to obok po lewej sa 2 wiatraki

za trolling na militariach juz cie wyciąłęm widze ze i tu trzeba bedzie....
KOMPLETNIE nie masz pojecia o rzeczach o ktorych piszesz na grupach....

EOT
i bez przyjemnosci