Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: NoName <nn_at_nn.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 11:39:39 MET DST

Karthoon pisze:

> pomijając takie "drobiazgi" jak:
> - sensowne rozplanowanie całej konstrukcji
> - zamawianie konkretnych, zaprojektowanych zgodnie z zaplanowaną konstrukcją
> podzespołów
> - przetestowanie i sprawdzenie współpracy poszczególnych elementów
> - przetestowanie i sprawdzenie współpracy pc z najważniejszymi systemami /
> aplikacjami
> - support 24/7
> - kontrola jakości

A slyszales o czyms takim jak standardy ?
Dell sklada swoje zabawki wedlug obowiazujacych w swiecie standardow
poczytaj troche o standardach zlacz plyt glownych kart graficznych kart
PCI, PCI-e itp itd.

Dell zamawia te wszystkie standardowe produkty w chinach i laduje w
swoja wlasna obudowe wyprodukowana w chinach.