Dnia Thu, 21 Aug 2008 09:27:34 +0000 (UTC), Karthoon napisał(a):
> pomijając takie "drobiazgi" jak:
> - przetestowanie i sprawdzenie współpracy poszczególnych elementów
> - przetestowanie i sprawdzenie współpracy pc z najważniejszymi systemami /
> aplikacjami
> - kontrola jakości
Bzdury Waść prawisz... :)
- "Spuchnięte" kondensatory w Dellu (modelu niestety nie pamiętam - seria
około 200..)
- wadliwe płyty w HP DC 7100 - objaw nagłe resety przy "puknieciu" w blat w
oklicy obudowy (wymiana płyt przez HP w ~30% zamówienia)
Wiem, że serwis w takich przypadkach działa o wiele lepiej niz u Pana
Zbyszka, ale nie wyolbrzymiajcie tak jakości firmowych składaków.
-- MarcinReceived on Thu Aug 21 11:40:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Aug 2008 - 11:51:06 MET DST