Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Karthoon <karthoon_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 11:27:34 MET DST

NoName <nn@nn.pl> napisał(a):

> Dziecioku Dell to tylko obudowa reszta schodzi z tych samych fabryk w
> Chinach i nie rozni sie od dobrego skladaka.

pomijając takie "drobiazgi" jak:
- sensowne rozplanowanie całej konstrukcji
- zamawianie konkretnych, zaprojektowanych zgodnie z zaplanowaną konstrukcją
podzespołów
- przetestowanie i sprawdzenie współpracy poszczególnych elementów
- przetestowanie i sprawdzenie współpracy pc z najważniejszymi systemami /
aplikacjami
- support 24/7
- kontrola jakości