Re: Temperatura ??????

Autor: p3pE <god107_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 23:50:41 MET DST

Dnia Tue, 19 Aug 2008 16:18:47 +0200, mumia.lenina@onet.eu napisał(a):

> Ja w everescie dla swojego C2D mam wlasnie
>
> OK
> Jaką więc temperaturę przyjąć do porównań - wyznaczania wartości krytycznych (w
> wielu przypadkach czytam że CPU w stresie ma < 60 stopni u mnie przy Arctic
> Cooling Freezer 7 Pro w przypadku rdzeni to 80 i nie wprowadza wentylatora na
> maksymalne obroty)?

ja podchodzę do tematu w taki sposób, że dawno dawno temu nie było w
procesorach "wbudowanych" termometrow wiec wszystkie temp krytyczne itd
odnosza sie do temperatury odczytywanej przez plyte glowna, j ato nazywam
"spod procesora"

a pytasz po co to tak gleboko ukryte, ano pewnie dlatego ze producent
procesorow nei przewiduje ze bedziesz chcial znac te wartosci, to jest
potrzebne tylko dla wewnetrznych mechanizmow procesora zabezpieczajacych
przed przegrzaniem. procesor jedno zabezpieczenie, plyta drugie itd. Intel
ma cos takiego ze jak sie grzeje to obniza taktowanie, a ze ty chcesz znac
te wartosci to juz inna sprawa, sciagasz program ktory to wyciaga i
czytasz, a po co? sam nie wiem :)

Pozdrawiam