Re: pamiec SD

Autor: SRB <brak_at_domena.pl>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 23:57:19 MET DST

> no wlasnie, allegro:/ teraz wiem czemu takie tanie

No to sobie kolego w kolano strzeli艂e艣. Swego czasu rozgl膮da艂em si臋 za
kartami do P990i i nadzia艂em si臋 na taki wynalazek:

http://srb_.fotosik.pl/albumy/253812.html

Chyba nie dzia艂a艂a od samego pocz膮tku bo telefon jej nie wykry艂. Od razu
  wr贸ci艂a do sprzedawcy. P贸藕niej jak si臋 zag艂臋bi艂em w temat to jedynymi
oryginalnymi kartami by艂y karty w cenach sklepowych, reszta to marna
podr贸bka. Przy obecnych cenach pami臋ci nie ma sensu ich kupowa膰 na
allegro. Mi sprzedawca zwr贸ci艂 pieni膮dze, tak jak reszcie co to kupili.
Kontaktowa艂em si臋 z nimi, trzem co odpowiedzieli pad艂y te karty w
przeci膮gu 48 godzin. Nie bardzo mnie to dziwi jak nawet nie potrafi膮
podrobi膰 hologramu a co dopiero mieli by podrobi膰 elektronik臋.
Jak mo偶esz to zr贸b fotk臋 karty i opakowania mo偶e kto艣 rozpozna podr贸bk臋.

Pozdrawiam

ps. kupuj kary SanDisca s膮 dobre i pono膰 mniej pr膮du ci膮gn膮.