Re: Temperatura ??????

Autor: <mumia.lenina_at_onet.eu>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 16:18:47 MET DST

Ja w everescie dla swojego C2D mam wlasnie
> podawane trzy temp. te z rdzeni srednio 10stopni wyzsze.

OK
Jaką więc temperaturę przyjąć do porównań - wyznaczania wartości krytycznych (w
wielu przypadkach czytam że CPU w stresie ma < 60 stopni u mnie przy Arctic
Cooling Freezer 7 Pro w przypadku rdzeni to 80 i nie wprowadza wentylatora na
maksymalne obroty)?
Gdzie znajdę te wartości?
Jakiś miarodajny program podający temperaturę w newralgicznych miejsach?

> Na zdrowy rozum, jeśli procesor ma miliony tranzystorow to dlaczego
> jeden z nich nie moglby spelniac funkcji termometra :)

Oczywista, tylko dlaczego te informacje są tak głęboko ukryte?

Wujek

PS Gdzie znajdę program generujący bliskie 100% obciążenie (Viśta w teście
wydajności _momentami_ dochodzi do 90%)?