Re: interfejs dotykowy w tvn 24 w przeglądzie prasy.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 21:16:42 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g8eb5p$g74$1@inews.gazeta.pl...
> Co to za interfejs dotykowy używany ostatnio w TVN24 do przeglądu prasy?
> Wygląda ciekawie obsługuje się dotykając i przeciągając dokumenty na
> pulpit. Na jakim systemie to chodzi ?
To może być równie dobrze wyspecjalizowana aplikacja jak i funkcja systemu
operacyjnego. To drugie nie jest takie proste, bo w odróżnieniu od myszy i
innych wskazywaczy soft obsługuje jednoczesny dotyk dwóch elementów co
umożliwia takie bajery jak obrót, czy rozciąganie.
Podobno obsługa dotyku ma wejść do Windows 7, a póki co działające ekrany,
które widziałem, pracowały pod specjalnymi aplikacjami i ich funkcjonalność
się kończyła po wyjściu z programu.