Re: VIEWSONIC VX2835WM -najlepszy ?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 21:16:11 MET DST

Użytkownik "ZASK" <ZASK@zask.pl> napisał w wiadomości
news:48a71542$0$29639$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Tak ale małej wielkości. Pewnie 24".
>
> No i Hyundai jakoś jako firma do mnie nie przemawia. Samochody robią
> kiepściutkie (wiem coś o tym, szwagier miał Santa Fe i strasznie
klnął).

to poczytaj na pl.misc.samochody jak właściciel mercedesa wydał w ASO 18
tyś. zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) na naprawę zawieszenia
hydraulicznego i dalej mu nie działa. Czy na tej podstawie markę mercedes
można skreślić z listy samochodów? :-)

Mam w pracy kilka tanich Hundai 19" i niczym nie odbiegają od LG czy
Benq, mają za to DVI np. w standardzie, czego nie ma LG (ten tańszy
model). :-)