Re: VIEWSONIC VX2835WM -najlepszy ?

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 02:24:32 MET DST

> to poczytaj na pl.misc.samochody jak właściciel mercedesa wydał w ASO 18
> tyś. zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) na naprawę zawieszenia
> hydraulicznego i dalej mu nie działa. Czy na tej podstawie markę mercedes
> można skreślić z listy samochodów? :-)

Nie jeden Mercedes (i nie jedno Audi, BMW, Volvo, SAAB, Lexus, itp.)
zardzewiał, zgubił koło, popsuł się w nim silnik czy miał popsute
zawieszenie za 18 tys. zł (im bardziej zaawansowany samochód tym łatwiej o
awarie)....Norma, zresztą każej marki, każdy model się psuje.

Jednak ja nie wypowiadam się na podstawie doświadczenia z jednym samochodem,
a nawet nie mówie o niezawodności, tylko o jakości ogólnej - co samochód ma,
jak jeździ, jak wygląda, bezpieczeństwo, komfort,...itd. I Hyundai (tak jak
Kia, Chevrolet /dawne Daewoo/ czy Ssang-yong) to jedna wielka kupa.

Ale nie o samochodach chciałem pisać. W swoim życiu miałem kilkanaście
komputerów, trochę też sprzętu kupowałem do firmy, czy doradzałem rodzinie.
Przez moje ręce przewinęło się N podzespołów. I wniosek jest jeden - im
gorsza firma, tym większe kłopoty. Nic odkrywczego moze, ale wciąż wiele
osób sobie nie zdaje z tego sprawy. Ja sam miałem tanie płyty ECS, Soltek
czy ASROCK, tanie pamięci no-name, tanie dyski Samsunga, tanie monitory
noname / Daewoo / Samsung / VISA / w robiocie: LG i AG Neovo i wiele innych
podzespołów. I NIE CHCE WIĘCEJ !!! Ja dla siebie do domu nie kupie szmelcu
wiecej - za dużo kłopotów i nie chodzi wyłacznie o niezawodnosć. Kiepski
sprzęt sprawia wiele problemów (z instalacją, obsługą, różne błędy,
konflikty sprzętowe, coś tam nie pasuje, itd. itd.) To sa niedoróbki -
dotyczy to wszystkiego: samochodów, komputerów i innych. Za dużo jest
użerania. Właśnie teraz siędzę na chińskim krześle które trzy razy się
złamało (pękły spawy) i teraz kolejny raz pękło, bo już jest wspornik
wygięty i siedzisko idzie do tyłu. Wymieniali mi ten fotel gratis, ale ja
już więcej nie chce chińskiego fotela, bo nie tylko się psuje, ale jest
tandetny i niewygodny. Tak jest z niemal wszystkim.

Ja dla siebie już dziś nie kupiłbym takiego monitora, jak VIEWSONIC
VX2835WM. Firma duża, ponoć nie jest tragiczna, ale ja bym nie chciał czegoś
takiego. Mój szef chce, ale dla niego liczą się tylko $$$ i cale i nie
przetłumaczysz mu, że można dopłacić tysiąc złotych i mieć dużo lepszy
sprzęt.