Re: Kolejność DIMM-ów

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 03:14:23 MET DST

W dniu 2008-08-15 16:34 Mateusz Viste napisał/a:

> Coś mi się zdaje, że numeracja jest od procesora (czyli najbliższy slot przy
> procesorze to 1, następny 2 itd..).
> Przynajmniej tak było na płytach które ogłądałem... :-P

Z latarka i lupą zobaczyłam, że środkowy to 1, pierwszy z lewej to 2, a
pierwszy z prawej to 3. Ale i tak przy wkładaniu, przekładaniu pamięci
zaobserwowałam, że jest inaczej. Kolejność od lewej.
W rezultacie po pozostawieniu w spokoju tych pamięci, bo już nic
lepszego nie można było osiagnąć - EVEREST przestał pokazywać slot DIMM-3.
System i Bios natomiast pokazują tyle ile jest pamięci.

--
animka